poniedziałek, 15 września 2014

Moje muzyczne Top 10

Na początek coś lekkiego i przyjemnego czyli moja lista ulubionych piosenek, może ktoś znajdzie tu coś dla siebie :)
#1 Simple Plan -Lucky One
 Absolutny nr 1 mojego ulubionego zespołu. Piosenka jakby napisana z myślą o mnie. Kiedy myślę, że nikt mnie nie rozumie to właśnie ten zespół przychodzi mi z pomocą :)

#2 Ed Sheeran - All Of The Stars
Jeden z utworów z idealnego soundtracku filmu ,,Gwiazd naszych wina''. Nie często zdarzają się piosenki tak pasujące do historii, ale to jest mistrzostwo, od razu wyobrażam sobie Amsterdam...

#3 Oasis - Hello
Kolejny świetny utwór, tym razem kojarzący mi się z moimi przyjaciółmi.

#4 Guns N' Roses - 14 Years
Następna piosenka o przyjaźni, wg mnie najlepsza GNR.

#5 All Time Low - Therapy
Tym razem znów tak jak nr 1 piosenka ,,rozumiejąca''. Genialny tekst, jak zresztą większość ATL.

#6 Green Day - Restless Heart Syndrome
Znów raczej smutny utwór, chyba po prostu nie czuję tych pozytywnych :D

#7 Slipknot - The Nameless
Może pewne zaskoczenie, ale... ten zespół to coś więcej niż ,,darcie mordy''. Po raz kolejny najważniejszy jest tu tekst.

#8 Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
 Słucham tego zespołu od niedawna, ale od razu ujął mnie prawdziwością tekstów.

#9 Plain White T's - A Lonely September
Następna smutna i depresyjna piosenka? A jakżeby inaczej. I cóż mogę powiedzieć - TEKST z którym mam lepsze lub gorsze skojarzenia, ale jednak magia.

#10 Evanescence - Away From Me
Zabierz mnie daleko ode mnie... Czasem mam ochotę tak krzyknąć...


 Nie wiem czy jestem jedyna, ale często zdarza mi się wstępnie oceniać ludzi po muzyce której słuchają. Więc dziś ja sama poddaję się ocenie i daję się poznać.
10 utworów to naprawdę niedużo jak na moją pokaźną playlistę.
Na pewno nie jest to ostatni muzyczny post - mam już plany.
Znaleźliście u mnie coś co lubicie - napiszcie w komentarzu! :D

2 komentarze:

  1. Wybrać 10 ulubionych utworów to zadanie ekstremalne :D. A jeżeli chodzi o ocenianie po słuchanej muzyce... oceniam w ten sposób tylko nielicznych, czyli osoby, których gust muzyczny to na pierwszy rzut oka (ucha?) bieda z nędzą :p. Aby dać Ci się ocenić (heheh) podam swoje TOP10 (kolejność losowa):
    1. Sterre - The Legendary Pink Dots
    2. Lucretia, my reflection - The Sisters of Mercy
    3. Come away Melinda - Uriah Heep
    4. Rain - The Cult
    5. Dancing with tears in my eyes - Ultravox
    6. Hotblooded - Foreigner
    7. What's the matter - Milo Greene
    8. Only time will tell - Asia
    9. A strange day - The Cure
    10. The KKK took my baby away - Ramones
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dałabym rady wypisać jedynie 10 utworów... sam wspomniany przez Ciebie zespół Evanescence gości w mojej play liście z 15 razy:) Do tego Ed, Within Temtation... z 100 bym uzbierała!

    OdpowiedzUsuń